Siden 2016 har Kundeservicebloggen vært en kilde til innsikt og kunnskap innen kundeservice, kunstig intelligens og salg. Artikler publisert før november 2025 er skrevet i tiden vi fremdeles het ProffCom.
Hva betyr god kundeservice i 2025? Vi ser på de tidløse prinsippene, nye forventninger og hvordan teknologi og mennesker må spille sammen
Lær hvordan fem selskaper forbedret kundeopplevelser og reduserte kostnader ved å implementere AI-teknologi. Finn ut hvordan du også kan oppnå suksess med AI.
Er kundeservicen din rustet for sommerens utfordringer? Utforsk hvordan outsourcing og overflow-løsninger kan sikre høy kvalitet og fleksibilitet i ferietider.
Hvordan kunstig intelligens kan forbedre kundeservice uten å miste den menneskelige touchen. Utforsk fordelene og utfordringene ved AI i kundeservice.
Vi oppsummerer 2024: Feiring av 25 år, priser vunnet, AI-utvikling, engasjerte medarbeidere og økt kundetilfredshet. Klar for nye utfordringer i 2025.
Identifiser de 10 tegnene på at bedriften din trenger hjelp med kundeservicen og hvordan en ekstern partner kan løse disse utfordringene for bedre kundeopplevelser.
Oppdag hvordan Kundeservice Awards hedrer de beste innen kundeservice og hvorfor din bedrift bør delta for anerkjennelse og kompetanseløft.
Samarbeidet mellom ProffCom og Fjordkraft Bedrift har utmerket seg med priser og svært gode resultater. Hvilke ingredienser må til i suksessoppskriften?
Ny teknologi, internasjonale samarbeid, nye kunder og stadig økt fokus på kundebegeistring. 2023 har bydd på en hel del spennende. Vi oppsummerer året
Netthandelen øker, og opplever mange av de samme problemene som andre bransjer når det kommer til kundeservice. Vi hjelper deg med å løse utfordringene.
Emosjonell intelligens i kundeservice kan bidra til å skape varige relasjoner og gjensidig respekt med kunder. Men hva må til for å lykkes?
Kundebegeistring handler om evnen til å se kunden, vise empati, være personlig og noe så enkelt (og vanskelig) som å smile. Vi forteller hvordan
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.