releasy logotype releasy logotype
  • Om Releasy
    • Om oss
    • Våre ansatte
  • Våre tjenester
    • Outsourcing
      av kundeservice
    • Kunstig intelligens
    • Utgående
      kundedialog
  • Innsikt og nyheter
    • Kundeservicebloggen
    • Nyheter
  • Karriere i Releasy
  • Kontakt
    • Kontakt oss
    • Har vi ringt deg?

Kundeservicebloggen

Siden 2016 har Kundeservicebloggen vært en kilde til innsikt og kunnskap innen kundeservice, kunstig intelligens og salg. Artikler publisert før november 2025 er skrevet i tiden vi fremdeles het ProffCom.

januar 1, 1970

Hva skal vi egentlig med fysiske butikker?

Netthandel får en stadig sterkere posisjon i det norske forbrukermarkedet. Som forbrukere har vi blitt mer opptatt av pris, leveringstid, kvalitet og omdømme. Hvor lenge er det…

januar 1, 1970

ProffCom deltar på eCommerce Expo i London

ProffCom stiller med en hel delegasjon på eCommerce Expo som denne uken arrangeres i London. På messen skal vi hente inn nye impulser om hva som skjer…

januar 1, 1970

test

test

januar 1, 1970

Disse egenskapene må en kundebehandler ha

Hva er de viktigste ferdighetene en kundebehandler burde ha, for å lykkes i sin jobb? Enkelte er ganske åpenbare, men noen vil nok overraske deg

januar 1, 1970

Å håndtere sinte kunder er enkelt

Det behøver ikke å være vanskelig å snu en dårlig kundeopplevelse til en solskinnshistorie. Her får du noen gode tips om hvordan du snur en sur kunde.

1 … 13 14 15 Sida 15 av 15
Releasy logo

ÅPENHETSLOVEN
Se vår rapport her.


sertifisering
  • TJENESTER
  • ANSATTE
  • KARRIERE
  • KONTAKT
  • PERSONVERNERKLÆRING


sertifisering
sertifisering
Til toppen

Copyright © 2025 Releasy.