Siden 2016 har Kundeservicebloggen vært en kilde til innsikt og kunnskap innen kundeservice, kunstig intelligens og salg. Artikler publisert før november 2025 er skrevet i tiden vi fremdeles het ProffCom.
Netthandel får en stadig sterkere posisjon i det norske forbrukermarkedet. Som forbrukere har vi blitt mer opptatt av pris, leveringstid, kvalitet og omdømme. Hvor lenge er det…
ProffCom stiller med en hel delegasjon på eCommerce Expo som denne uken arrangeres i London. På messen skal vi hente inn nye impulser om hva som skjer…
test
Hva er de viktigste ferdighetene en kundebehandler burde ha, for å lykkes i sin jobb? Enkelte er ganske åpenbare, men noen vil nok overraske deg
Det behøver ikke å være vanskelig å snu en dårlig kundeopplevelse til en solskinnshistorie. Her får du noen gode tips om hvordan du snur en sur kunde.
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.