Siden 2016 har Kundeservicebloggen vært en kilde til innsikt og kunnskap innen kundeservice, kunstig intelligens og salg. Artikler publisert før november 2025 er skrevet i tiden vi fremdeles het ProffCom.
1.4.2023 trer en lovendring i kraft som legger sterke begrensninger på hvordan man kan benytte vikarer i bedrifter. Hvordan påvirker dette kundeservice?
Rekruttering er en utfordring i 2023. Det er søkers marked, og arbeidsgivere jager de samme kandidatene. Slik blir bedriften din en attraktiv arbeidsplass
Når man søker jobb, er det ofte mange kandidater som kjemper om den samme stillingen. Vi gir deg tips for at din søknad skal skille seg ut i mengden.
ProffCom har levert gode resultater og spennende nyheter i 2022. Vi går gjennom høydepunktene og oppsummerer året.
Lange ventetider i kundeservice skaper misfornøyde kunder og er en belastning for dine medarbeidere. Overflow sikrer stabil bemanning og fornøyde kunder
Rett bemanning i både høy- og lavsesong behøver ikke så være vanskelig. Overflow sørger for at du kan holde bemanningen stabil året gjennom.
Erfaring fra kundeservice vil du kunne få nytte av, nesten uansett hva slags jobb du får deg. Les om hvordan en tidligere ProffCom-ansatt har lykkes
Hva engasjerte leserne av Kundeservicebloggen i 2021? Stikkordene er kundeservice, kultur og rekruttering. Ta en titt på våre mest leste saker.
2021 har vært et spennende år for oss i kundeservicebransjen. Vi oppsummerer høydepunktene fra året.
Netthandel kommer til å bli viktig også under Black Friday i 2021. Hvordan ivaretar du en god kundeopplevelse under en slik salgstopp?
Sommeren kan være en utfordring på mange nivåer i et kundesenter. Enten har du for mye å gjøre – eller for lite. Vi viser deg hvordan du lykkes
Hvordan kan man på en bærekraftig måte bemanne kundesenteret, uten at de ansatte enten er overbelastet, eller kjeder vettet av seg på jobb?
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.