Siden 2016 har Kundeservicebloggen vært en kilde til innsikt og kunnskap innen kundeservice, kunstig intelligens og salg. Artikler publisert før november 2025 er skrevet i tiden vi fremdeles het ProffCom.
Skap bedre kundeopplevelser, spar penger og få mer fornøyde ansatte. Dette og mer er fullt mulig å få til ved å ta i bruk kunstig intelligens.
Live chat og er en effektiv kundeservicekanal som kan bli enda bedre ved bruk av en virtuell assistent. Vi forteller deg hvordan.
Engasjerte medarbeidere yter bedre, og trives bedre på jobb enn uengasjerte medarbeidere. Men hva skal til for å vite at engasjementet faktisk er på plass?
Det er ingen hemmelighet at feriene kan være vanskelige å planlegge når man skal drive et kundesenter. Vi viser deg hvordan du skaper forutsigbarhet
Hvem hadde trodd at en verdensomspennende pandemi skulle føre til økt interesse for AI og sende over 200 kundebehandlere på hjemmekontor
Dårlig kundeservice er noe vi alle opplever fra tid til annen. Likevel er det ikke så mye som skal til for å gjøre en kunde til lags. Vi gir deg gode råd.
Black Friday i 2020 vil preges av økt fokus på netthandel og ønsker om å ikke samle for mange mennesker. Dette byr på nye utfordringer for kundeservice.
Året 2020 har vist oss hvilke fordeler det kan innebære å sette ut enkelte funksjoner. Outsourcing av kundeservice kan ha mange fordeler.
En chatbot kan gi oss god og riktig kundeservice 24/7, på en kostnadseffektiv måte. Jo smartere de blir jo mer vil vi som forbrukere ønske å bruke de.
Kundebehandlere blir AI-trenere i ProffCom’s AI-Verksted
De beste chatbotene håndterer nå flere tusen forskjellige spørsmål fra kundene med stor nøyaktighet, men det ligger mange timer med robot trening fra dyktige AI-trenere for å oppnå et slik resultat. Det er en av utfordringene som utviklerne bak teknologien jobber med.
Den nye hverdagen med Covid-19
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.