I november 2025 ble ProffCom AS til Releasy AS. Selskapet er fremdeles det samme, med de samme menneskene, kundene og lokasjonene. Eldre nyhetssaker er skrevet før navnebyttet.
4. november 2025 blir en merkedag i en over 25 år lang ProffCom-historie: Vi bytter navn til Releasy, og står dermed samlet som et sterkt nordisk merke…
Ny teknologi og ekspertise for inhouse kundeservice – ProffCom introduserer Rey Systems i Norge for bedre kundeopplevelser.
ProffCom vinner to priser under Kundeservice Awards 2024 for Årets Teamleder Callcenter og Årets Outsourcing Partnerskap. Les om vår suksess og samarbeid.
ProffCom er nå ISO 27001-sertifisert, noe som sikrer forbedret informasjonssikkerhet og kontinuerlig utvikling i både Norge og Sverige.
ProffCom er nominert til fem priser under Kundeservice Awards 2024, inkludert Årets Outsourcing Partnerskap. Feiringen finner sted 23. januar 2025 i Oslo.
ProffCom-dagen 2024 feiret 25 år med innsiktfulle foredrag om AI, digital transformasjon og lederskap, og ga deltakerne verdifull læring og nettverksmuligheter.
ProffCom fyller 25 år og feirer med å invitere hele kundeservicebransjen til storstilt konferanse på Mesh i Oslo
Årets ProffCommer er kåret, og vinneren av denne prestisjetungeprisen er i år vår medarbeider Andreas Kittelsrud ved avdelingen i Oslo
ProffCom stakk av med alle prisene vi var nominert til under Kundeservice Awards. Årets outsourcing-partnerskap, årets teamleder og årets medarbeider
Kundeservicedagene i Bergen 2023 tar sikte på å besvare blant annet hvordan morgendagens kundeservice vil se ut. Vi i Proffcom deltar naturligvis
ProffComs svenske eierselskap Releasy kjøper opp det finske outsourcingselskapet Nesenta, og blir med det en av Nordens største aktører innen kundeservice
Du treffer ProffCom på Kundeservicedagene 2023. Spar 20% på din deltakelse ved å bruke rabattkode
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.