I november 2025 ble ProffCom AS til Releasy AS. Selskapet er fremdeles det samme, med de samme menneskene, kundene og lokasjonene. Eldre nyhetssaker er skrevet før navnebyttet.
I år som i fjor, og året før, deltar vi på Puzzels store dag: Get Connected. 2021-utgaven foregår digitalt, som så mye annet. Men agendaen er fremdeles bra
ProffCom har vært Godkjent Callcenter helt siden ordningen startet opp i 2009, og har nettopp blitt fornyet for tre nye år.
Vi er med som stolt samarbeidspartner når Senkvelds Juledugnad arrangeres lørdag 19. desember 2020. Vi ønsker å bidra til Røde Kors sitt arbeid.
ProffCom og Boost.ai har inngått et partnerskap som vil åpne opp banebrytende AI-teknologi for stadig større markeder. Slik skal vi levere AI til massene
Schibsted har valgt ProffCom som leverandør innen kundeservice. Les mer om samarbeidet, og hvordan ProffCom skal jobbe med mediekonsernet
ProffCom stakk nok en gang avgårde med prisen for årets kundeservice under NORMDAS Max Marketing Mix. Med et kundesenter rigget for fremtiden, og med fornøyde oppdragsgivere ble dette fjerde gang ProffCom vant den prestisjetunge prisen
Hvordan øke salget i kundeservice? Dette spørsmålet forsøkte vi å besvare da ProffCom arrangerte frokostmøte i Nydalen. Med oss hadde vi også Aleksander Aas fra Oculos, som fortalte om mulighetene kundedata kan gi for enestående kundeservice
Et av våre sikreste vårtegn, er at Call Center-dagene arrangeres, og ProffCom deltar som utstiller. Ønsker du å vite mer om hvordan man på en suksessfull måte kan drive et effektivt kundesenter, ønsker vi deg hjertelig velkommen til vår stand
ProffCom har inngått en ny og langsiktig avtale med PostNord for leveranse av kundeservice-tjenester. Vi har hittil hatt et godt samarbeid, og det er med glede vi nå kan meddele at samarbeidet fortsetter
ProffCom avholdt frokostmøte om chatbots og hva de kan bidra med i en arbeidshverdag. Hvordan de trenes og hva de faktisk kan gjøre, stod sentralt på agendaen
Forum for kunstig intelligens og robotikk Norge (KIRN) ønsker å skape et norsk fora og en norsk kunnskapsbase hvor man kan få faktainformasjon om AI og chatbots
ProffCom deltok som gullpartner og utstiller under kundeservicedagene 2018 på Scandic Fornebu. Chatbots og AI ble demonstrert, til stor interesse
ÅPENHETSLOVEN Se vår rapport her.
Copyright © 2025 Releasy.