Med over 40 års erfaring i bransjen har vi bygget solid kompetanse på outsourcing av kundeservice. Det gjør at vi kan tilby deg og dine kunder gode opplevelser hver gang.

Vi leverer kundeservice på tvers av bransjer som reiseliv, TV og streamingtjenester og telekom. Uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat, sosiale medier eller SMS, forventer kundene raske og presise svar. Med Releasy som partner får du en løsning som kombinerer høyt servicenivå med kostnadseffektiv drift.

Vi håndterer tusenvis av kundedialoger hver dag, og med oss får du en partner som kan tilpasse seg dine behov. Outsourcing betyr ikke at du må si opp egne ansatte. Mange av våre kunder bruker oss til å håndtere perioder med høy trafikk. På den måten unngår du lange ventetider for kundene dine, uten å måtte overbemanne i rolige perioder.

Kompetanse og kulturforståelse står sentralt hos oss. Vi legger stor vekt på at medarbeiderne våre får grundig opplæring i dine produkter og rutiner, og vi hospiterer gjerne hos deg eller har medarbeidere plassert ute i din virksomhet. På den måten blir vi en naturlig forlengelse av din organisasjon, og dine kunder opplever at de får hjelp direkte fra deg.

Vi er blant de første i Norge som ble sertifisert som Godkjent Call Center. Det betyr at du kan være trygg på at kvalitet og profesjonalitet alltid er på plass.

 

 

Slik fungerer outsourcing av kundeservice hos oss

  • Høyt servicenivå. Vi følger opp at alle henvendelser besvares innen avtalt tid.
  • Kompetanse. Våre medarbeidere får opplæring i dine produkter og rutiner, slik at de kan gi kundene riktig hjelp.
  • Teknologi i front. Vi utvikler stadig nye løsninger innen blant annet AI som både senker kostnader og forbedrer kundeopplevelsen.

Resultatene du kan forvente

  1. Du betaler kun for de henvendelsene vi håndterer.
  2. Kundene dine får service innen avtalt tid.
  3. Antall henvendelser reduseres.
  4. Du får tilgang til ny teknologi og innovasjon.
  5. Du får stabil og forutsigbar bemanning, også i perioder med høyt trykk.

«Vi har oppnådd det vi ønsket, og har kontroll på kostnader i tillegg til at vi har stabil og høy kvalitet.»

Line Guton Halland, Leder kundeservice, Schibsted

Bokklubben
Norsk Kennel Klub
Finn.no
Schibsted
Mekonomen
Postnord
Helthjem
Elton
Fjordkraft
Amedia
Telenor
Felleskjøpet
DN Media Group
Eltel
Gudbrandsdal Energo

Hvorfor outsource kundeservice?

Outsourcing frigjør tid og ressurser, reduserer kostnader og gir deg mulighet til å fokusere på kjernevirksomheten. Samtidig sørger vi for fleksibilitet, stabilitet og høy kvalitet i møte med kundene dine. Vi ligger i front på teknologi og tilbyr alle moderne kontaktformer, fra chat og callback til automatiserte e-poster og SMS.

Flere tjenester

AI ikon
Kunstig intelligens

Med vår avanserte AI-plattform får kundene raskere svar, agentene mer støtte, og bedriften din en mer effektiv kundeservice.



Kundeservice ikon
Utgående kundedialog

Vi tilbyr verdiskapende kundedialog gjennom kompetente medarbeidere som vet hvordan man skaper gode kundeopplevelser over telefon.



Kontakt oss!

Ønsker du å vite mer om hvordan outsourcing av kundeservice vil kunne hjelpe din bedrift med oppnå gode resultater? Ta kontakt med oss for en uforpliktende gjennomgang!