En forlengelse av din merkevare

Hos Releasy jobber vi med utgående kundedialog som et strategisk virkemiddel for å styrke forholdet mellom bedrifter og deres kunder. Det handler ikke om kaldt salg, men om samtaler til eksisterende eller tidligere kunder, der vi følger opp med relevante budskap og tilbud.

Vår tilnærming bygger på kvalitet, respekt og verdi i hver samtale. Vi representerer din merkevare med profesjonalitet, og sørger for at hver kontaktopplevelse bidrar til økt kundetillit og lojalitet.

Om du ønsker å vite mer om hvordan vi jobber, finner du mer inforasjon på denne siden. Du kan også kontakte oss for mer informasjon.

Fordeler med utgående kundedialog

Vi tilbyr verdiskapende kundedialog gjennom kompetente medarbeidere som vet hvordan man skaper gode kundeopplevelser over telefon. Riktig gjennomført, er utgående kontakt en effektiv måte å:

  • Styrke eksisterende relasjoner
  • Vinne tilbake tidligere kunder
  • Avdekke behov og skape merverdi
  • Senke kostnader for anskaffelse av nye kunder
  • Øke kundetilfredshet og lojalitet

Utfordringen for mange virksomheter er å ha tid og kapasitet til å følge opp kunder på en strukturert og innsiktsdrevet måte. Det er nettopp her vi kommer inn.

 

 

Bokklubben
Norsk Kennel Klub
Finn.no
Schibsted
Mekonomen
Postnord
Helthjem
Elton
Fjordkraft
Amedia
Telenor
Felleskjøpet
DN Media Group
Eltel
Gudbrandsdal Energo

försäljning-telefon

Hva slags oppgaver kan vi løse?

Kundeoppfølging

Vi hjelper deg med å holde kontakten med tidligere og eksisterende kunder. For eksempel etter et avsluttet abonnement, en levert tjeneste eller ved behov for reaktivering. Målet er alltid å gjenopprette dialog og legge til rette for videre samarbeid

Mer- og kryssalg

Når det passer, kan vi tilby relevante tilleggstjenester eller produkter. Dette gjøres kun når det gir reell verdi for kunden, og alltid som en naturlig del av samtalen.

Reaktivering av tidligere kunder

Vi kontakter tidligere kunder for å undersøke hvorfor de har avsluttet kundeforholdet, og ser på muligheter for å vinne dem tilbake. Naturligvis på en respektfull og innsiktsbasert måte.

Resultatet

  • Økt kundekunnskap og innsikt
  • Økt gjenkjøp og merforretning
  • Lavere churn og økt lojalitet
  • Positiv opplevelse av merkevaren

Hvorfor velge Releasy?

  • Vi spesialiserer oss på verdiskapende dialog, ikke «push-salg»
  • Vi representerer merkevaren din profesjonelt, som en del av ditt team
  • Vi har en av bransjens beste opplæringsmodeller
  • Vi leverer på kvalitet, og vi måler det

Andre tjenester vi leverer

AI ikon
Kunstig intelligens

Med vår avanserte AI-plattform får kundene raskere svar, agentene mer støtte, og bedriften din en mer effektiv kundeservice.



AI ikon
Outsourcing av kundeservice

Med over 25 års erfaring fra bransjen, er Releasy en av markedets ledende og mest erfarne selskaper innen kundeservice. Daglig utfører vi mer enn 10 000 dialoger med våre oppdragsgiveres kunder, via epost, chat, telefon, sosiale medier og SMS.



Kontakt oss!

Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med utgående kundedialog? Eller har du spørsmål om noen av våre andre tjenester? Benytt kontaktskjemaet på denne siden, så følger vi deg raskt opp!