Hos Releasy jobber vi med utgående kundedialog som et strategisk virkemiddel for å styrke forholdet mellom bedrifter og deres kunder. Det handler ikke om kaldt salg, men om samtaler til eksisterende eller tidligere kunder, der vi følger opp med relevante budskap og tilbud.
Vår tilnærming bygger på kvalitet, respekt og verdi i hver samtale. Vi representerer din merkevare med profesjonalitet, og sørger for at hver kontaktopplevelse bidrar til økt kundetillit og lojalitet.
Om du ønsker å vite mer om hvordan vi jobber, finner du mer inforasjon på denne siden. Du kan også kontakte oss for mer informasjon.
Vi tilbyr verdiskapende kundedialog gjennom kompetente medarbeidere som vet hvordan man skaper gode kundeopplevelser over telefon. Riktig gjennomført, er utgående kontakt en effektiv måte å:
Utfordringen for mange virksomheter er å ha tid og kapasitet til å følge opp kunder på en strukturert og innsiktsdrevet måte. Det er nettopp her vi kommer inn.

Vi hjelper deg med å holde kontakten med tidligere og eksisterende kunder. For eksempel etter et avsluttet abonnement, en levert tjeneste eller ved behov for reaktivering. Målet er alltid å gjenopprette dialog og legge til rette for videre samarbeid
Når det passer, kan vi tilby relevante tilleggstjenester eller produkter. Dette gjøres kun når det gir reell verdi for kunden, og alltid som en naturlig del av samtalen.
Vi kontakter tidligere kunder for å undersøke hvorfor de har avsluttet kundeforholdet, og ser på muligheter for å vinne dem tilbake. Naturligvis på en respektfull og innsiktsbasert måte.
Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med utgående kundedialog? Eller har du spørsmål om noen av våre andre tjenester? Benytt kontaktskjemaet på denne siden, så følger vi deg raskt opp!
Copyright © 2025 Releasy.